Favoriete muziek mei 2016

Hooi!
Ik weet dat het nog niet helemaal eind mei is maar ik wilde toch al graag mijn favoriete nieuwe muziek met jullie delen!
Eigenlijk zijn het gewoon allemaal random nummers er zullen dus was slome liedjes tussen zitten maar ook liedjes die wat vlotter zijn.
Net als de vorige keer heb ik weer wat nummers van het songfestival, gewoon omdat ik daar nu eenmaal fan van ben haha 😉
–  Hovi Star, Made Of Stars
– Poli Genova, If Love was a Crime
– Nicky Byrne, Sunlight
– Nina Kraljic, Lighthouse

Maar natuurlijk heb ik niet alleen liedjes van het songfestival:
– Emmelie de Forest,Only Teardrops
– LZ7, This Little Light
– Sia, Cheap Thrills
– Teske de Schepper & Mr. Polska, Samen

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven!
Xx

Geef een reactie

