I’m back!

heey guys!
sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen!
Omdat het einde van het jaar er aan komt bedenken de leraren opeens dat we nog heel veel moeten doen en dat betekend heeeeel veel huiswerk… 😦

Omdat ik het bloggen miste wil ik nu elke zaterdag en zondag een post plaatsen.
Ik hoop heel erg dat ik het in kan plannen aangezien ik het heel erg leuk vind om te doen!
Morgen ga ik naar een meeloop dag voor de studie voedingsmiddelen technologie en ik hoop dat mij de studie nog leuker gaat lijken! Het einde van het jaar betekend namelijk ook dat ik bijna in Havo 5 zit en dat de keuze van een vervolg studie steeds dichterbij komt…
Wat doen / willen jullie doen voor studie?

liefs! xx

Geef een reactie

