Favoriete films en series

Sinds een paar maanden heb ik een Netflix abonnement. Wat dus betekend dat ik films en series ga kijken in plaats van dat ik ga leren, maar dat even terzijde 😉
Doordat ik nu gratis zoveel dingen kan kijken heb ik heel veel leuke films en series ontdekt, die ik graag met jullie wil delen!

Series:
– Pretty Little Liars is absoluut mijn nummer 1! Ik kende deze serie al wel eerder, maar toen bekeek ik hem op Popcorn Time. Het was wel jammer dat de kwaliteit altijd zo slecht was, maar hé het was gratis! Toen Popcorn Time er een soort van mee stopte ben ik het op Netflix verder gaan kijken en dat was toch echt een hele verbetering haha. De serie gaat over 4 meiden op de middelbare school. Hun vriendin (Alison) is al een jaar lang vermist/dood en opeens krijgen ze berichtjes van “-A-” aan het begin denken ze dat ze van Alison zijn. Als ze bedreigt worden via de berichtjes merken ze al gauw dat het Alison toch niet is, en dan begint de zoektocht naar “-A-“. Wat ik wel jammer vind is dat het na de ontknoping van “-A-” in seizoen 5, nog meer seizoenen heeft gekregen, op zich zijn deze nieuwe seizoenen ook wel heel erg leuk maar het wordt nu ook wel een beetje langdradig. 

pretty little liars


– Once Upon a Time, deze serie heb ik wel pas ontdekt toen ik Netflix kreeg. In deze serie komen eigenlijk alle sprookjes van vroeger weer terug, maar dan op een andere manier. Door de vloek van de boze heks (uit het sprookje van sneeuwwitje) zitten alle sprookjesfiguren opgesloten in het kleine dorpje Storybrook. Niemand weet dat er een vloek over hun heerst totdat de “redder” Emma (zij is de dochter van Prins charming en sneeuwwitje) naar Storybrook komt.
Helaas ben ik daar zo doorheen gevlogen en is het nu weer wachten op nieuwe afleveringen.

Once Upon a Time

Films:
– The Duff, deze film gaat over een meisje op een middelbare school. Ze hoort bij een populaire groepje en heeft het prima naar der zin. Totdat ze erachter komt dat zij eigenlijk de “lelijke” is van de groep, dat de groep haar er eigenlijk alleen maar bij heeft zodat hun knapper lijken. Samen met haar buurjongen probeert ze zich te veranderen om deze naam kwijt te raken.

The Duff
– Lol, Deze film gaat over Lola. Haar ouders zijn gescheiden, ze woont bij haar moeder maar ze zijn het nooit met elkaar eens. Lola verbergt veel rebelse dingen die ze heeft gedaan met haar vrienden voor haar moeder. Ook komen er romantische problemen in voor 😉

LOL
– Dance-Off vind ik ook echt een super leuke film. Hij gaat over een jongen en meisje die allebei als passie dansen hebben. Toen ze klein waren, waren ze een danskoppel totdat de jongen plotseling verhuisd. Een hele poos later komen ze elkaar weer tegen bij een danscompetitie, maar door de strijd tussen de dansgroepen is het onmogelijk om weer bij elkaar te komen. ook de moeder van het meisje is daarvoor een obstakel.
Ik vind dit een hele leuke film omdat ik dansfilms altijd wel heel leuk vind, alleen is het wel jammer dat de film er heel goedkoop uitziet. Maar het verhaal is heel leuk!

Dance-Off

Volg mij nu ook op bloglovin

 

5 gedachtes over “Favoriete films en series

  1. irisgraaf zegt:

    Dit herinnerd me er weer aan dat ik echt eens een keer moet beginnen met Pretty Little Liars, ik ben al zo lang zo benieuwd naar deze serie. Dance-Off heb ik ook gezien, die vond ik ook erg gaaf!

    Liked by 1 persoon

  2. willemijnhier zegt:

    Ik heb ze allemaal gezien behalve de film ‘Dance-Off’. Vooral LOL vond ik érg leuk, die heb ik wel vier keer gezien ofzo! Ik ga de film Dance Off morgen kijken. Ik ben benieuwd (:

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

