Favoriete muziek maart 2016

Volg mij nu ook op bloglovin

En toen was het alweer bijna de laatste dag van maart!
Ik heb deze maand een aantal nieuwe liedjes ontdekt die ik graag met jullie wil delen.

Sinds de songfestival liedjes van dit jaar weer bekend zijn, heb ik er daar een aantal van in mijn lijst op Spotify.
Slow Down, Douwe Bob , dit liedje kan natuurlijk niet ontbreken. Ik vind dat dit liedje best veel gemeen heeft met de stijl van The Common Linnets van een paar jaar geleden. Daar ben ik heel erg fan van geworden dus dit licht helemaal in mijn straatje! Ik heb hierna nog wel wat andere nummers van Douwe Bob geluisterd maar helaas vielen die mij best wel tegen.
–  If I Were Sorry, Frans, Frans is dit jaar de vertegenwoordiger van Zweden met een naar mijn mening een super leuk liedje!
– Gohst, Jamie-Lee. nadat ze vorig jaar The Voice of Germany heeft gewonnen vertegenwoordigd ze dit jaar op 17-jarige leeftijd Duitsland. Dit doet ze met een heel mooi en rustig liedje waar ik me lekker bij kan ontspannen.

Ook ben ik een enorme fan van Lucy Hale geworden.
Eigenlijk was ik dat al door haar rol als Aria in de serie Pretty Little Liars, maar sinds ik een liedje van haar hoorde was ik meteen helemaal happy! Ook zijn haar liedjes super makkelijk en leuk om mee te zingen 🙂
De liedjes die ik op dit moment het leukste van haar vindt zijn:
– Red Dress, Lucy Hale zingt dit liedje samen met Joe Nichols. Die 2 stemmen samen zijn zo ongelooflijk mooi!
– Just Another Song.
You Sound Good to Me.

 

Geef een reactie

