DIY van notitieboekje naar agenda

Wat leuk dat je mijn eerste blog bekijkt!
Aan het begin van het schooljaar heb ik een Hema agenda gekocht, maar eigenlijk gebruikte ik die niet en ik vond hem ook niet echt fijn. Toch wilde ik wel gaan plannen en nu heb ik dus bij de Hema een notitieboekje gekocht. Ik had ook nog wat washi tape meegenomen omdat ik het boekje wel wat wilde pimpen en mijn andere tape op was.

 

Hema notitie boekje leeg

Dit is hoe de buitenkant van het boekje eruit ziet. In de foto hieronder kun je goed de structuur van het boekje zien. Als je hem niet mooi vind is dat geen probleem want je ziet hem later bijna niet meer terug!

Hema notitie boekje structuur

WP_20160122_002

Ik heb 2 pakketjes met washi tape bij de Hema gekocht, 1 met patroontje en 1 zonder.

WP_20160122_012

WP_20160122_014

Ik heb de tape in verticale strepen op het boekje geplakt, zelf vind ik dit een mooier effect geven dan wanneer je het horizontaal doet maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten 😉

WP_20160122_018 (2)

De binnenkant heb ik in 6 dagen verdeeld, omdat ik op zondag nooit zo veel doe heb ik die eruit gelaten. Zelf vind ik het leuk om elke week een andere kleur tape te doen, maar als je het rustig en netjes wilt houden kun je er ook voor kiezen om altijd het zelfde kleurtje te doen.

WP_20160122_001

Dit zijn uiteindelijk de rolletjes die ik voor de buitenkant heb gebruikt, aan de binnenkant heb ik ook alle andere kleurtjes gebruikt.

WP_20160122_008

En het eindresultaat!

WP_20160121_005

Ik gebruik dit boekje nu al een paar weken en ik vind het heel fijn werken.
Ik heb het nu in 2 categorieën verdeeld, 1 voor school en 1 voor persoonlijke dingen. Ook dat vind ik een fijne  manier van werken want zo kan ik nog beter onderscheid maken in wat ik moet doen en hoe ik dat het beste kan plannen.
Het notitie boekje van de Hema kostte € 2,-
Het pakketje washi tape met de effen kleurtjes kostte € 1,95
Het pakketje washi tape met de printjes kostte € 1,-
Alle producten die ik heb gebruikt komen bij de Hema vandaan.

Enjoy!

Een gedachte over “DIY van notitieboekje naar agenda

Geef een reactie

